باسلام این شاعر جوان و هنرمند با شعرهایش مرا مسرور کرده و دوست دارم شما هم با این جوان و شعرهایش آشنا بشین او اهل مازندران متولد 1358 مدرک فوق لیسانس او شعرهای خیلی خیلی زیبایی سروده و به امید خدا بزودی آنها را بصورت یک دیوان شعر چاپ خواهد کرد برای پیروزیش دعا کنید و از شعرهایش استفاده لازم را ببرید و یک خواهش اگر شعرهایش را کپی کرده و در سایت یا وبلاگی قرار میدهید خداوکیلی به اسم خودش بگذارید خدا از شما راضی باشد انشاءالله

 


من و تو

من و تو. دوقوی عاشق

توی یک. دریاچه بودیم

من و تو. دو بال زیبای

یک پروانه بودیم

من و تو. باهم دوکبوتر

یک آشیانه بودیم

من تو. قصه خوب قصه محبوب

من و تو. بهترین افسانه بودیم

من و تو. عاشق. پرستو وبهار

من و تو. پیغام خوش. پایان انتظار

من و تو. بهترین مستانه بودیم

من و تو. خاک و بنفشه

من و تو. بهترین. گل بهاره بودیم

داشتنت. شوق ورق زدن یک کتاب شعر تازه

من و تو. بهترین کتاب. نخوانده بودیم




pic12108.jpg



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    Majid می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/5/16/3 و 20:11 دقیقه ارسال شده.

    سلام دوست عزیز.وبلاگ خوب و پر محتوایی داری.من هم یه وبلاگ دارم که جدیدترین و بروزترین آهنگ ها رو میذارم..همچنین آهنگ بیکلام خواننده های معروف رو به سفارش اعضا به صورت کاملا رایگان روی وبلاگ میذارم.یه سر به من بزن ضرر نمیکنی..اگه خواستی میتونیم تبادل لینک هم بکنیم..مرسی منتظرتم


    ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: